Rabu, September 30, 2009

ISA SAMAD CALON TERBAIK BN UNTUK BAGAN PINANG

"Saya bukan melakukan jenayah, ini merupakan pelanggaran kod etika pemilihan, itu istilah yang pertama kita gunakan. Saya telah jalankan hukuman selama tiga tahun, jadi benda tu tak timbul lagi.

"Malah seperti yang saya katakan, kes-kes jenayah pun orang boleh terima, ada yang dah jadi Ketua Menteri, ada dah jadi Menteri dan ada yang bercita-cita nak jadi Perdana Menteri lagi, semua ada, jadi apa masalah?"

Calon BN bagi pilihan raya kecil DUN kawasan Bagan Pinang, Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad

---

"Di atas dasar populariti dan juga atas kehendak orang tempatan, sebab itu saya bertanya mereka sendiri dalam ucapan saya tadi, saya tidak buat keputusan sendiri dan mereka katakan Isa! Isa! Isa!, tiga kali disebut, baru saya umumkan kerana itu adalah kehendak daripada pengundi di sini,"

"Walaupun mungkin dalam sejarah politik beliau (ada masalah), macam saya juga ada sejarah dan masalah, tapi rakyat tempatan, pengundi yang mengenali hati dan nurani beliau yakin beliau mampu,"

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin

---

image

"Kami berpuas hati dengan keputusan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak memilih Tan Sri Isa,"

"Saya boleh katakan yang pengundi India pasti akan memilih Tan Sri Isa,"

Presiden MIC Datuk Seri S. Samy Vellu

xxqm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan