Rabu, April 18, 2012

MENTERI BAYAR RM1.5 JUTA PADA ARTIS WANITA?

PKR persoal 'bayaran RM1.5j' menteri pada artis wanita

Apr 18, 2012: PKR hari ini mengetengahkan laporan polis mendakwa terdapat seorang menteri pusat membayar sehingga RM1.5 juta kepada seorang pelakon wanita popular dalam tempoh empat bulan "hubungan intim" mereka.

Laporan polis itu didakwa dibuat oleh Noor Azman Azemi, 38, pada 13 Mac di balai polis Ampang selepas artis itu dikatakan mendakwnya melarikan diri dengan wang sebanyak RM200,000.

NONESaudaranya dikatakan memberikan salinan itu kepada anggota parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin yang kemudiannya mendedahkan kandungannya kepada pemberita di lobi Parlimen dan mempersoalkan sumber dana menteri itu.

Zuraida mendakwa artis itu menerima RM58,000 pada Oktober lalu, RM112,000 pada November, RM330,000 pada Disember dan RM510,000 pada Januari tahun ini.

-----------

Pemandu Peribadi Dedah Skandal Zahida Rafik

---------------------

image

6 ulasan:

  1. Inikah pelakon yang dikatakan dibeli oleh menteri pusat tersebut? Siapakan sebenarnya menteri yang didakwa itu?

    BalasPadam
  2. Sudah didedahkan menteri yang mempunyai skandal dengan pelakon ni iaitu menteri KKLW Shafie Apdal. tidak dipastikan sejauhmana pengakuan pemandu peribadi Zahida memberi maklumat yang benar.

    BalasPadam
  3. hal ini belum tentu lagi benar, selagi belum terbukti, kita tak perlu nak percaya.

    BalasPadam
  4. Betul atau tidak kita harap kes ini akan disiasat oleh pihak yang bertanggungjawab.

    BalasPadam
  5. Zuraida bukan bakal kena saman oleh Zahida ka?? tunggu saja la apa keputusannya nanti.. tau juga tu siapa yang pembohong dan siapa yang benar..

    BalasPadam