Sabtu, Ogos 01, 2009

“SAYA AKAN PASTIKAN RM22.5 JUTA ITU TURUN KE SABAH SECEPAT MUNGKIN” - NAZRI

Kerajaan Persekutuan pada dasarnya telah meluluskan RM63 juta melalui Kumpulan Wang Amanah Pengangkutan Awam bagi memantapkan sistem pengangkutan awam di Sabah,

image "Saya turun ke Sandakan kelmarin di mana RM17.5 juta sudah diluluskan (untuk memantapkan pengangkutan awam) tapi wang belum sampai, dan hari ini (Jumaat) saya turun Kota Kinabalu dan RM5 juta untuk naik taraf terminal bas Wawasan sudah lulus tapi belum diberi lagi.

"Jadi saya akan jumpa Menteri Kewangan iaitu Perdana Menteri dan saya akan pastikan RM22.5 juta itu turun ke Sabah secepat mungkin,"

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz

Semasa berada di sini, Mohamed Nazri turut berada di Ranau melawat persidangan mahkamah bergerak di Dewan Mini Mukim Timbua pagi ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan