Khamis, Oktober 01, 2009

ISA AKAN MENDAPAT UNDI YANG HEBAT

Tan Sri Isa Samad sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang

---

"Isa orang yang dihormati dan saya yakin beliau akan dapat sokongan undi yang hebat dan boleh harapkan kemenangan besar kali ini,"

Anggota Parlimen Jerlun Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir

---

imageMantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad tidak akan berkempen untuk calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang.

"Beliau adalah calon parti, saya sokong. Pendapat peribadi saya tidak perlu diambil kira,"

Tun Dr Mahathir

---

"Susah senang Isa sentiasa bersama kami. Kepimpinan Isa sejak dulu hingga kini disenangi semua rakyat,"

Buruh ladang K. Sagesaran, 46

"Baik semasa dia menjadi menteri sehinggalah hilang jawatan, Isa sentiasa turun di atas jemputan orang kampung. Jadi, kalau dia menjadi wakil rakyat kami Isa mendapat doa dan restu orang kampung macam makcik,"

Peniaga Pasar Tani Saudah Soib, 60

"Saya akan rasa bersalah jika tidak menyokong Isa kerana beliau sendiri pernah menegur saya, malah kawan-kawan saya yang lain mempunyai pengalaman bertemu dan bermesra dengan Isa,"

Anthony Wong, 45, pekerja swasta

"Saya tidak tahu jika ada orang lain yang boleh menggantikan Isa sebelum pengumuman namanya dibuat orang sudah bercakap kemungkinan Isa akan menjadi calon BN. Ini menunjukkan populariti dan sokongan padu orang ramai terhadap Isa,"

Pegawai pemasaran S. Rahul, 29

---

zbi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan