Jumaat, Oktober 30, 2009

SAMY VELLU MUNGKIR JANJI ?

Janji bekas Menteri Kerja Raya Datuk Seri S. Samy Vellu untuk memberi peruntukan RM50 juta bagi menaik taraf laluan sepanjang 29km Jalan Beluru-Long Lapok yang menghubungkan Miri dengan kawasan pedalaman Baram dua tahun lepas, masih belum ditunaikan hingga kini,

"Apabila janji itu tidak ditunaikan, saya terus membangkitkan perkara berkenaan kepada perdana menteri ketika itu (Tun Abdullah Ahmad Badawi) dan jabatan berkaitan agar jalan tersebut dinaik taraf,"

"Malah, ada penduduk Baram yang menggunakan nama saya bagi jalan ini, tapi saya terimanya secara membina. Saya beritahu mereka, kalau jalan ini bertambah baik nanti, mereka perlu terus gunakan nama saya,"

Anggota Parlimen Baram Datuk Jacob Dungau Sagan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan