Rabu, Ogos 05, 2009

'SAYA TIDAK AKAN MINTA MAAF KEPADA ANWAR'

imageBerikutan itu, kelmarin Anwar meminta supaya Muhyiddin membuat permohonan maaf atau berhadapan dengan saman sebanyak RM100 juta kerana mengeluarkan kenyataan itu.

 "Saya tidak akan meminta maaf sebab itu memang kenyataan saya... saya bukan bohong (kenyataan) dan apa yang sudah dilaporkan itu adalah benar... itulah saja komen saya,"

Mengenai tuntutan supaya Akta ISA dipinda,

image "Saya meminta semua pihak termasuk pembangkang supaya memberi peluang kepada kerajaan kerana proses kajian terhadap Akta ISA sedang berjalan... takkan dalam empat bulan ia akan selesai... nak pinda undang-undang lain pun mengambil masa yang lama.

"Biarlah rasional.. buat tuntutan biar berpada-pada, jangan nak jadi hero kepada rakyat tetapi negara porak peranda,"

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin

-----------------

imageimage"Saya pun tidak faham dengan dia (Anwar) sekarang ni, orang lain sudah tidak boleh nak buat aduan, nak bercakap tentang dia, (tetapi) dia bercakap (keburukan) orang (lain) tidak apa.... dia dah jadi `houlier than thou' ,"

"Nanti, dia marah pula saya (komen mengenai Anwar). Nanti dia saman saya pula... saya harap dia tak samanlah saya."

Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir

Tiada ulasan:

Catat Ulasan