Rabu, Januari 06, 2010

"TIDAK BENAR MAKLUMAT YANG DINYATAKAN BAHAWA DUA ENJIN PESAWAT ITU BERNILAI RM50 JUTA SETIAP SATU SEDANGKAN NILAI SEBUAH PESAWAT ITU KURANG DARIPADA AS$8.2 JUTA (RM27.7 JUTA) DAN SAYA HARAP FAKTA INI DAPAT DIPERBETULKAN,"

Berdasarkan maklumat yang ada tiada pegawai kanan yang terlibat dengan kes tersebut melainkan mereka yang telah atau akan dibawa ke muka pengadilan selepas ini.

"Saya sudah bentangkan pada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Parlimen pagi tadi dan beliau berpuas hati dengan laporan tersebut,"

"Saya fikir kes ini disiasat oleh jabatan siasatan jenayah sudah memadai, kita letak kepercayaan yang penuh kepada mereka untuk menyiasat kes ini,"

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi

---

"Saya harap isu ini tidak dijadikan sebagai satu polemik baru terutamanya kepada beberapa penulis termasuk penulis blog. Jangan timbulkan sebarang pendapat yang hanya ikan kecil atau ikan bilis sahaja yang dikenakan tindakan.

---

“Ya, jika saya dapat bukti ada lagi yang terlibat, saya akan dakwa,”

Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail

Tiada ulasan:

Catat Ulasan